Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

23/11/2015

Αισθηματική Περιπέτεια No6 Romance Adventure

The Hunter”: από τη Δευτέρα στους κινηματογράφους (ΧΧΧ)   13-10-2008

“Αυστηρός Ακατάλληλο δια… ενηλίκους!”
Είναι η συνέχεια των «Αρσενικό vs Θηλυκού», «Βρε μπας και είμαι gay?», «Τα λουλούδια φυτρώνουν μετά το πρώτο φιλί 1 & 2» και του «Ο μόνος προς μόνον μαχόμενος». Από την ίδια συλλογή φυσικά: «No Passaran»… ρε πούστη μου!


Τελικά ξεκολλάει ορισμένες φορές το μυαλό και βρίσκει τις κατάλληλες λέξεις, φράσεις, προτάσεις και καταφέρνει να εκφραστεί. Η συζήτηση με μία φίλη που είχα τηλεφωνικά και οι χαώδεις (εντός ή εκτός εισαγωγικών) διαφορές με διάφορους άλλους φίλους, γνωστούς, άντρες, γυναίκες, ζευγάρια και μπακούρια τελικά βοηθούν… και τίποτα δεν πάει χαμένο αρκεί να ξέρεις να το αξιοποιείς. Να μπορείς να προεκτείνεις τη σκέψη σου και να την πας ένα βήμα πιο πέρα.

Ναι αυτές τις φράσεις παρακάτω θα τους έλεγα, ή και θα τους τις πω αν βρεθούμε από κοντά τη δεδομένη στιγμή: «Και ποιος σου είπε πως εγώ δεν είμαι «κυνηγός»; Επειδή δεν κυνηγάω στα υποτιθέμενα «γνωστά» σας μονοπάτια και στερεότυπα; Κυνηγάω: απλά όχι όπως εσείς. Γνωρίζω άλλες νέες γυναίκες: απλά όχι όπως εσείς.».

Η διαφορά μας είναι πως εγώ δεν κάνω τα αδύνατα δυνατά για να γαμήσω όπως ο γκόμενος ή η γκόμενα σου. Δεν γαμάω ότι κινείται και ότι κουνιέται απλά και μόνο για να μην είμαι μόνος και να περνάω καλά!

Τη γαμημένη φράση αυτή: «Να περνάω καλά!». !!!!!!!. Να περνάω καλά!, …και στα αρχίδια μου βέβαια όλα τα άλλα! Να περνάω καλά!, …και στον πούτσο μου όλες και όλα! Να περνάω καλά!, …και στο διάολο οι αγάπες και οι έρωτες! Να περνάω καλά!, και …

Η διαφορά μας είναι πως προτιμώ να πονάω από το να ρίξω τη ψυχή μου στο βούρκο μόνο για την ηδονή και την απόλαυση της σάρκας με οποιοδήποτε κόστος. Αφού στις ηλικίες μας γνωρίζουμε πολύ καλά σχεδόν όλες τις φορές -ή τις περισσότερες καλύτερα, αν μας κάνει το χνώτο της άλλης (ή το χνώτο του άλλου για τις γυναίκες) απέναντι μας και αν αυτό το χνώτο μας κάνει απλά για μια ξεπέτα ή για κάτι άλλο· για κάτι που θα θέλαμε να γευτούμε και την επόμενη μέρα. Τις περισσότερες φορές σίγουρα. Καλή είπαμε και η ξεπέτα αρκεί να είναι κοινή συναινέσει· πράγμα δύσκολο…

Κυνηγός, με ή χωρίς εισαγωγικά, δεν λέγεται αυτός που σκέφτεται μόνο με το κάτω κεφάλι. Υπάρχουμε και εμείς που σκεφτόμαστε με το πάνω, ή για να μην μας πουν εντελώς ψεύτες, πρώτα με το πάνω και μετά με το κάτω… ή με το πάνω… πάνω από όλα…! (Ρε πούστη μου που φτάσαμε: να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αυτονόητα…)

Και δεν γνωρίζεις μόνο ανθρώπους μέσα από το καμάκι σε ένα μπαρ αλλά και από μια φιλική παρέα. Και δεν χρειάζεται πάνω από όλα να πηδήξεις για να καταλάβεις το αυτονόητο: πως… όχι ρε γαμώτη μου αυτή δε μου κάνει! Αν ήταν να δοκιμάζουμε και να φθειρόμαστε με οτιδήποτε θα θέλαμε για τον οποιοδήποτε λόγο να γνωρίσουμε και να μάθουμε… ότι -μάλλον- θα μας κάνει κακό… ε τότε θα έπρεπε να δοκιμάσουμε και σκληρά ναρκωτικά για να δούμε αν σκοτώνουν ή να καπνίσουμε για να δούμε αν το τσιγάρο έχει τόσο κακές επιδράσεις στην υγεία μας ή να κλέψουμε μια τράπεζα… άραγε θα μας πιάσουν;

Πάντως ρε γκόμενοι μια συμβουλή σας δίνω: μη γαμάτε τόσο πολύ… κατουρήστε και λίγο…! Και για εσάς ρε γκόμενες έχω μια συμβουλή: ράψτε το και λιγάκι… έχει ξεχειλώσει… δεν το βλέπετε; Άντε και καλά… πηδήματα που λέει κι ο νονός μου! (Μπα το λάδι που θα μου έβαλε θα ήταν πολύ οξειδωμένο… δεν εξηγείται αλλιώς!)

Σε ένα πράγμα καταλήγω τελικά και εδώ κλείνω αυτόν τον κύκλο του «κυνηγού» και του «θηράματος»: η γνώση του εαυτού μας, μάς βοηθά να πορευόμαστε καλύτερα σε αυτόν τον κόσμο, με περισσότερη σύνεση και σιγουριά, χωρίς να πληγωνόμαστε και να πληγώνουμε, όσο είναι αυτό εφικτό φυσικά. Επίσης τίποτα φίλοι μου δεν είναι δεδομένο και καμιά ανθρώπινη συνήθεια-δραστηριότητα δεν είναι πιο σωστή από μια άλλη, μόνο και μόνο, επειδή την κάνουμε εμείς!

Και μη ξεχνάμε ποτέ τις σοφές ρήσεις: «Όχι στο ρατσισμό του διαφορετικού. Όχι στο ρατσισμό του αντίθετου».

Επεξηγήσεις:
Όλα αυτά που έχω γράψει με το ίδιο θέμα περίπου, είναι πράγματα που θα ήθελα -και ίσως θα έπρεπε ήδη- να είχα πει κατάμουτρα και χωρίς ευγένειες σε φίλους (εντός ή εκτός εισαγωγικών) και γνωστούς, άντρες και γυναίκες, ζευγάρια και μπακούρια, και να τους επέκρινα στην ουσία για την τόσο μεγάλη φιλαρέσκεια τους και για τον τόσο σαρωτικό εγωισμό τους, κυρίως, γιατί νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και πως μόνο πάντα αυτοί -βέβαια!- κάνουν και ξέρουν το σωστό. Αλλά με εμποδίζει το γεγονός να το κάνω επειδή είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσει να προσβάλω τον άλλον και να τον ταπεινώνω σε σημείο εξευτελιστικό.

Αλλά πόσο μπορεί να αντέξει κανείς όταν ακούει κατά συρροή μαλακίες στη σειρά; Γιατί εκτός από τους κατά συρροή δολοφόνους… υπάρχουν κι αυτοί που λένε και κάνουν κατά συρροή μαλακίες.

Οι Κατά Συρροή Δολοφόνοι Μαλάκες ή οι Κατά Συρροή Μαλάκες Δολοφόνοι ή οι Δολοφόνοι Μαλάκες Κατά Συρροή ή οι Μαλάκες Δολοφόνοι Κατά Συρροή: έτσι κι αλλιώς όλοι τους το ίδιο και το αυτό είναι.


ΜΑΛ.ΔΟ.Κ.Σ. είναι το ποιο εύηχο όνομα που τους ταιριάζει πιστεύω.

ΜΑΛάκες
ΔΟλοφόνοι
Κατά
Συρροή
ΜΑΛ.ΔΟ.Κ.Σ.

MALakes
DOlofonoi
Kata
Syroi
MAL.DO.K.S.

During
Overlapping
Assholes
Murderers
D.O.A.M.

Γράψτε στους τοίχους:
«Οι  ΜΑΛ.ΔΟ.Κ.Σ. είναι γεννημένοι για πήδημα… οι γαμημένοι!»
«MAL.DO.K.S. is born to fuckmother fuckers
«Οι ΜΑΛ.ΔΟ.Κ.Σ. είναι αήττητοι!»
«MAL.DO.K.S. is unbeatable

Άντε και καλά κρασά…
… ρε MAL.DO.K.S………………………..



Δεν υπάρχουν σχόλια: