Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

31/10/2017

Επέτειος. ~ Anniversary.

Επέτειος.   30,31/10/2017
…στην blogόσφαιρα.



Ήταν φθινόπωρο του 2002 όταν έκανα την πρώτη μου σύνδεση στο διαδίκτυο. Είμαι ενεργός σε αυτό από τις αρχές του 2005 με ένα “διάλλειμα” 3 χρόνων περίπου. Ήταν Νοέμβρης του 2007 όταν πρωτοξεκίνησα το ταξίδι μου στην blogόσφαιρα. Μέχρι σήμερα.

Πέρα από όλες αυτές τις ημερομηνίες αυτή που κρατώ είναι σίγουρα ο Νοέμβρης του 2007 επειδή τα έξι blogs που έχω σήμερα είναι γι’αυτά που μπορεί να είμαι “υπερήφανος” στο διαδίκτυο, αφού, αυτά είναι ένας απόλυτα προσωπικός χώρος όπου εκφράζομαι μέσα από τον γραπτό λόγο, τη φωτογραφία και τα βίντεο, κυρίως. Επίσης η λεγόμενη «δημοσιογραφία των πολιτών» μέσω κυρίως της πολιτικά φιλτραρισμένης και της “μη αντικειμενικής” αρθρογραφίας βεβαίως-βεβαίως είναι και αυτή για την οποία μπορώ να είμαι “υπερήφανος”, αφού, από την πλευρά των κινηματικά αγωνιζόμενων πολιτών βλέπω στα τελευταία εφτά χρόνια της κρίσης την πραγματικότητα με άλλη ματιά εφόσον διά μέσω αυτής χειραφετήθηκα -επιτέλους- πολιτικά.

Τα social media δεν τα αναφέρω καν διότι είναι επιεικώς… αχαρακτήριστα. Εξαιρείται σαφώς και μόνο η χρήση τους όταν χρησιμοποιούνται για κοινωνικό/πολιτική ενημέρωση από τα κάτω και από εννοείται μη συστημικά ΜΜΕ ή τα κομματικά/οργανωτικά/οικονομικά δογματικά φερέφωνα τους.

Κι έτσι φτάσαμε στο 2017, κοντεύοντας τα 47 και ξεκινώντας πάλι από την αρχή· σχεδόν σε όλα. Σκέφτομαι σε αυτή την κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα και συγκυρία που(πως/γιατί/τι) να επικεντρωθώ και να στοχεύσω.

Πάλι γκρίζος ο ουρανός με ομίχλη και συννεφιά. Πάλι οι σκέψεις, τα όνειρα, τα δάκρυα μεταναστεύουν και γίνονται πρόσφυγες για άλλη μια φορά σε μέρη αχαρτογράφητα. Ενώ τα παιδικά μας όνειρα είναι πραγματικά η μοναδική μας πατρίδα. Μας τα λιώνουν, μας τα ποδοπατούν, αλλά αυτά εκεί· έχουν την δύναμη να ξαναγεννιούνται μέσα από τις στάχτες τους. Αρκεί να τροφοδοτείς τη φλόγα της ψυχής σου με το απαραίτητο οξυγόνο· για να μην σβήσει.

Σημασία είναι η Δημιουργία να βρει έκφραση μέσα από τις πράξεις σου, γιατί μόνο αυτή είναι η ουσία, το απόσταγμα της ίδιας της Ζωής σου. Είτε ως blogger, είτα ως ποιητής, είτε ως ζωγράφος, είτε ως αρθρογράφος, είτε ως χειροτέχνης, είτε ως καλλιτέχνης, είτε ως χομπίστας, είτε ως ερασιτέχνης, είτε ως πατέρας ή μάνα, είτε ως πολιτικός ή οικολόγος ακτιβιστής σημασία έχει να Δημιουργείς. Αυτή είναι η πνοή που σου δίνει το απαραίτητο οξυγόνο να αντέξεις την σκληρή/αδυσώπητη καθημερινότητα και πραγματικότητα.
Και το να ερωτεύεσαι βέβαια.


seizeTHEsky το λοιπόν my friend. Αυτό είναι το background που περιβάλλει τα όνειρα μου. (Αυτή είναι και η ονομασία του πρώτου μου ιστολογίου (https://seizethesky.blogspot.gr/) ενώ τα πρώτα αρχικά χρόνια λεγόταν “seizeTHEday”, και όχι “seizeTHEfuckingday επιτέλους” όπως θα έπρεπε…)


Τα ιστολόγια μου ανά ημερομηνία δημιουργίας τους:
seizeTHEsky   1/11/2007   217 δημοσιευμένες αναρτήσεις
ΑΣΠΡΟ~ΜΑΥΡΟ   25/11/2008   240 δημοσιευμένες αναρτήσεις
παν-ΤΕΧΝΙΚΟΙ_συνεργάτες   14/10/2011   11 δημοσιευμένες αναρτήσεις
myCOPPERcreations   7/6/2014   28 δημοσιευμένες αναρτήσεις
thoughtsONpaper   17/11/2015   408 δημοσιευμένες αναρτήσεις
ΑΝεργοιΑΝΑκυκΛΩΣΙΜΟΙ   16/1/2016   24 δημοσιευμένες αναρτήσεις

Οι πρώτες αναρτήσεις των ιστολογίων μου:
o https://seizethesky.blogspot.com/2007/11/blog-post.html
o https://seizethesky-whiteblack.blogspot.com/2008/11/blog-under-constraction.html
o https://pan-texnikoi-synergates.blogspot.com/2011/10/zitounte-synergates.html
o https://mycoppercreations.blogspot.com/2014/06/mycoppercreations.html
o https://seizethesky-thoughtsonpaper.blogspot.com/2015/11/about-texts-thoughtsonpaper.html
o https://seaeede.blogspot.com/2016/01/about-blog.html


Όπως βλέπεις αγαπητέ αναγνώστη δεν είμαι και ιδιαίτερα «πολυγραφότατος» σε επίπεδο αναρτήσεων διότι έχω πάψει από πολύ καιρό -σχεδόν από τότε που κατάλαβα πως λειτουργούν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο, δηλαδή, πάνω από οχτώ χρόνια- να ενδιαφέρομαι για ανταποδοτικά σχόλια, «πιπεράτες» αναρτήσεις, κτλ ώστε να κάνω πιο “επισκέψιμα” τα blog μου σε views.

Εγώ γράφω για μένα και αναδημοσιεύω ότι θεωρώ σημαντικό να υπάρχει στα ιστολόγια μου ως αρχείο πλέον περισσότερο. Η αρχική φάση των bloggers όπου ο ένας έμπαινε στον άλλον και σχολίαζε κτλ, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί, αφού κυριάρχησαν κατά κράτος τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα γνωστά σε όλους μας social media, δηλαδή κατά κύριο λόγο το facebook και λιγότερο το twitter.

Βλέπω καθαρά πλέον τη φάση των ιστολογίων ως μία απόλυτα προσωπική (διαδικτυακή) δημιουργία. Έχω κάτι να πω και το λέω μέσω των ιστολογίων μου. Καλοδεχούμενος ο αναγνώστης και βέβαια ο σπανιότατος σχολιαστής. Βλέπετε όλα είναι ανταποδοτικά: κάνεις σχόλια σου κάνουν σχόλια, δεν κάνεις σχόλια δεν σου κάνουν σχόλια. Το μεγαλύτερο σχολείο βέβαια ήταν και είναι τα ΜΚΔ, όπου εκεί καταλαβαίνεις που πάει το πράγμα, λόγω της αμεσότητας που εμπεριέχουν.


Λίγα λόγια για κάθε ιστολόγιο ξεχωριστά.

Το ιστολόγιο αυτό με τις 217 μόνο δημοσιευμένες αναρτήσεις δημιουργήθηκε αρχικά ως μία προσπάθεια δημιουργίας ενός προσωπικού χώρου όπου θα ανεβάζω αναρτήσεις -κυρίως ως αντιγραφή- από θέματα διαφόρων τεχνών που μου άρεσαν. Αυτό αρχικά διότι στη συνέχεια ανέβαζα όλο και περισσότερο δικά μου κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο. Πολύ γρήγορα όμως ξεπεράστηκε κι αυτό κι έγινε η όμορφη «βιτρίνα» των συλλογών που είχα χωρίσει τα γραπτά μου κείμενα και που ήταν καταχωρημένα -για 1η φορά- στο www.stixoi.info ως το μέλος “seizeTHEday”. Οι αναρτήσεις που έκανα μετά από κάποιο καιρό πήγαιναν στο background του ιστολογίου διότι ήθελα η πρώτη σελίδα να είχε καταχωρημένες τις αναρτήσεις με τις συλλογές των γραπτών μου κειμένων. Έτσι δηλαδή σχεδόν όπως είναι σήμερα. Τώρα πια δεν είναι καταχωρημένα τα γραπτά κείμενα μου στο stixoi.info αλλά στο blog μου “thoughtsONpaper”. Στο blog “seizeTHEsky” καταχωρώ όλες τις δραστηριότητες όλων των άλλων blog μέσω των συλλογών μου στην πρώτη σελίδα.

Αυτό πλέον το ιστολόγιο είναι το “κεντρικό” όπου καταχωρώ ότι αναρτάται στο “thoughtsONpaper” αλλά και δικές μου αναρτήσεις ή και αναδημοσιεύσεις τρίτων με σεβασμό και αναφορά πάντα στην πηγή με ενεργό σύνδεσμο. Δεν έχει καμία ιδιαίτερη θεματική απλά οι περισσότερες αναρτήσεις του -κι όχι τυχαία- είναι γύρω από πολιτικο/κοινωνικά θέματα από την πλευρά των «από κάτω». Αυτό το ιστολόγιο είχε το θλιβερό «προσόν» να είναι νέο και μάχιμο στις 6/12/2008 που έγινε η δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και να αναμεταδίδει ντοκουμέντα, σκέψεις, γνώμες και σχόλια γι’αυτό το συγκλονιστικό τραγικό περιστατικό.

Αυτό το ιστολόγιο ήταν και είναι έως σήμερα μια προσπάθεια (αποτυχημένη αν κρίνω εκ του αποτελέσματος) εύρεσης συνεργατών από διάφορες τεχνικές ειδικότητες ή και πελατών πάνω στην δουλειά μου ή απλά για την ενημέρωση τους. Σήμερα πλέον υπάρχει ως κράχτης του “myCOPPERcreations”.

Αυτό είναι το πλέον προσωπικό μου ιστολόγιο (παρομοίως όπως και το “thoughtsONpaper”) όπου έχω καταχωρίσει φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα αλλά κυρίως θέλω να αναδείξω την ενασχόληση μου με διάφορα αντικείμενα που κατασκευάζω ως χειροτέχνης και ερασιτέχνης (με την έννοια του «εραστή της τέχνης») κυρίως και λιγότερο ως καλλιτέχνης και επαγγελματίας.

Σε αυτό το ιστολόγιο καταχωρώ τα κείμενα μου οποιαδήποτε μορφή κι αν έχουν, δηλαδή πεζά, ομοιοκατάληκτα ή ελεύθερα. Δημιουργήθηκε από μια απόλυτη και άκρως απαραίτητη ανάγκη ενός μοναδικού προσωπικού διαδικτυακού χώρου όπου θα είναι όλα καταχωρημένα σε αυτή τη μορφή που είναι.

Αυτό το ιστολόγιο ήταν και είναι έως σήμερα μια προσπάθεια (αποτυχημένη κι αυτή αν κρίνω εκ του αποτελέσματος) εύρεσης συναδέλφων-συναγωνιστών ώστε από κοινού και χωρίς ιεραρχίες να πράξουμε μέσω στοχευμένης συνδικαλιστικής δράσης στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σήμερα πλέον υπάρχει για αναμετάδοση διαφόρων εκπαιδευτικών ή συνδικαλιστικών ή εργασιακών θεμάτων, δικών μου ή τρίτων.







Δεν υπάρχουν σχόλια: