Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

27/11/2015

«Αν δε σας άρεσε να μην ξαναέρθετε!» ~ "If you do not like do not come back!"

«Αν δε σας άρεσε να μην ξαναέρθετε!»   14-6-2010

                                         
Καταγγελία Ταβέρνας στην περιοχή της Λίμνης Βουλιαγμένης (Νομός Κορίνθου) στις 13-6-2010 με ενημέρωση στα Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. katagelies@ekpizo.gr, ΙΝΚΑ inka@inka.gr, Μένουμε Ελλάδα (ΕΡΤ) menoumellada@ert.gr, νέο ΙΝΚΑ inka@newinka.gr,
Συνήγορος Του Καταναλωτή grammateia@synigoroskatanaloti.gr


Την Κυριακή 13-6-2010 ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύνδεσμος Αθηνών (ΕΟΣ Αθηνών) πραγματοποίησε πεζοπορική διάσχιση των Γερανείων Όρων από τον Όσιο Ποτάπιο στη κορυφή Παλαιοβούνα με κατάληξη το χωριό Πίσσια του νομού Κορινθίας από τη πλευρά της Στερεάς Ελλάδας. Η τελική κατάληξη μας ήταν μετά από πεντάωρη πεζοπορική πορεία η λίμνη της Βουλιαγμένης (Ηραίον) για μπάνιο, ξεκούραση, φαγητό και τουριστική ξενάγηση στο αρχαίο «Ηραίον».

Όμως για αρκετούς από εμάς δεν είχε και τόσο ευχάριστη και γευστική απόλαυση ο προορισμός μας στη λίμνη Βουλιαγμένης, τουλάχιστον όσοι πήγαμε για φαγητό στη παραλιακή ταβέρνα […] που βρίσκεται στη δυτική πλευρά της λίμνης μία από τις τελευταίες ταβέρνες (ίσως και η τελευταία αν θυμάμαι καλά) πριν μια καφετέρια.

Δεν ήταν τόσο οι τιμές που μπορεί να είναι και φυσιολογικές για τέτοια εποχή και τέτοιο τουριστικό μέρος, αλλά, όσο για την εξυπηρέτηση και την ποιότητα του φαγητού η οποία ήταν επιεικώς απαράδεκτη.

Τα φαγητά που πήραμε ήταν τα εξής: πατάτες (Χ2), σαλάτα χωριάτικη, μπιφτέκι σχάρας, γαύρος τηγανητός, καλαμάρια κατεψυγμένα τηγανητά, σαγανάκι τηγανητό, μπύρες (Χ4), ούζο καραφάκι και ψωμί για πέντε άτομα (Χ5). Το σύνολο ήταν δηλαδή 66,5€. Οι ποσότητες και το είδος των φαγητών είναι σίγουρα 100% σωστά. Όσο αφορά τις τιμές κατά είδος είναι όπως αναγράφονται στην απόδειξη για όλα τα είδη που πήραμε.

Αμέσως η παρέα μας δυσαρεστήθηκε για την ποιότητα των φαγητών, εκτός του μπιφτεκιού (χωρίς τη γαρνιτούρα) και του γαύρου που ήταν μέτριας ποιότητας.  Είχε προηγηθεί και το γεγονός πως άργησαν αρκετά για την παραγγελία και το καθάρισμα του τραπεζιού, τουλάχιστον 20 με 30 λεπτά, χωρίς να γίνεται πανικός από κόσμο στη ταβέρνα (τρόπος του λέγειν ταβέρνα: πιο πολύ έμοιαζε με παράπηγμα στην άμμο…): δηλαδή να ήταν γύρω στις 10 παρέες σε σύνολο το διπλάσιο των τραπεζιών περίπου. Τελικά τα φάγαμε τα φαγητά μετά από τέτοια πείνα που είχαμε…

Δε θα έκανα αυτή την επώνυμη καταγγελία αν δεν μας είχανε κάνει παράπονα και κάποιοι άλλοι συνορειβάτες από διπλανό τραπέζι καθώς επίσης και επειδή έγινε και μια «σκηνή» από μια άλλη παρέα (των πέντε ατόμων κι αυτή με άτομα που δεν ξέραμε) που δυσαρεστημένη κι αυτή παραπονέθηκε αρχικά στη σερβιτόρα του μαγαζιού. Η σερβιτόρα με περισσό θράσος μόνο που δεν τους έβρισε αν και η παρέα κόσμια (και όχι με φωνές και βρισιές) διατύπωσε την δυσαρέσκεια της για την απαράδεκτη ποιότητα, ποσότητα, τιμές και εμφάνιση των φαγητών. Η τελική κατάληξη ήταν να τους πει τη «σπουδαία» φράση: «Αν δε σας άρεσε να μην ξαναέρθετε!».

Η δικιά μου παρέα κανονικά θα έπρεπε να συμπαρασταθεί στους άλλους πελάτες -πράγμα που δεν κάναμε- διότι πραγματικά αν άφηνα τον εαυτό μου να διαμαρτυρηθεί έντονα θα γινόταν «έκρηξη» και θα μου χάλαγε ότι ωραίο είχα αποκομίσει εκείνη τη μέρα… Εξάλλου
αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε ήταν να μη τρώγαμε αυτά τα φαγητά και να σηκωνόμαστε να φύγουμε… στη καλύτερη ή να φωνάζαμε την Υγειονομική Υπηρεσία στη χειρότερη…
(αλλά λέμε ποιος έχει όρεξη να χαλάσει την ησυχία και την ηρεμία του και να χάσει στη τελική τον τόσο πολύτιμο χρόνο του;)

Γι’ αυτό πήρα την απόφαση να καταγγείλω σήμερα την εν λόγω επιχείρηση με σκοπό τη νομική της δίωξη από οποιαδήποτε υπηρεσία προστατεύει τα νόμιμα δικαιώματα του Έλληνα πολίτη εάν υπάρξουν και άλλες επώνυμες καταγγελίες εις βάρος της. Το λιγότερο που θα μπορούσε να γίνει θα ήταν η επίπληξη της από τις υπηρεσίες αυτές.

Σας στέλνω σε φωτογραφία τις αποδείξεις που είχαμε από το μαγαζί και τα προσωπικά μου στοιχεία με σκοπό του λόγου μου το αληθές. Τα προσωπικά μου στοιχεία παρακαλώ να μείνουν μόνο στα αρχεία των υπηρεσιών σας και να μη δοθούν αυθαίρετα χωρίς την δική μου έγκριση -μέσο τηλεφώνου ή οποιασδήποτε άλλης μορφής- πουθενά αλλού, ακόμα και για τη νομική δίωξη της επιχείρησης ή απλώς την επίπληξη της.

(Ακολουθούν τα στοιχεία του καταγγέλλοντα
τα οποία είναι διαθέσιμα προς κάθε ενδιαφερόμενο.)

---
σχόλιο στις 27-11-2015

Αυτό, και χιλιάδες άλλα περιστατικά σε όλη την Ελλάδα, πρέπει να μας γίνει μάθημα ώστε έγκαιρα και άμεσα να καταγγέλλουμε και να κάνουμε άμεσα «κατανοητό» πως δεν πληρώνουμε ότι είναι απαράδεκτο προς βρώσιν και “κατανάλωση”. Για οποιοδήποτε ζήτημα προκύπτει είτε σε εμπορικά-διασκέδασης ζητήματα είτε σε ζητήματα (κυρίως) μαζικής εστίασης.

Μόνο ο «Συνήγορος Του Καταναλωτή» επίσημα και με αριθμό πρωτοκόλλου μου απάντησε με ταχυδρομική του επιστολή. Οι άλλοι σιώπησαν εκτός του νέου ΙΝΚΑ που μου έγραψε σε e-mail «Θα το καταγγείλετε στο 1520 ειδικό τμήμα καταγγελιών στο Υπουργείο Ανάπτυξης.»…

Εννοείτε πως δε μπορούσε να γίνει τίποτα πλέον. Έπρεπε είτε επιτόπου να ερχόταν κάποια αρμόδια υπηρεσία που θα διαπίστωνε τα άθλια φαγητά με κάποιο τρόπο (ας γελάσω!), είτε να πάθαινε κάποιος/α τροφική δηλητηρίαση(!!!), είτε να πηγαίναμε επιτόπου τα εν λόγω φαγητά σε αρμόδια υπηρεσία προς εξέταση (ας γελάσω –δις!-… υπάρχουν στο Ελλαδιστάν τέτοιες υπηρεσίες;… μα θα χαλάσουν τη “βαριά” βιομηχανία της γΕλλάδας –sic!-)…




Δεν υπάρχουν σχόλια: