Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

06/11/2016

Σχόλια σε δημιουργίες στο www.stixoi.info [2ος/2013] ONline comments

Σχόλια στο stixoi.info όπου δεν θέλω να χαθούν.
Και μιας κι έχω αυτοδιαγραφεί από αυτή την ιστοσελίδα ως μέλος της (οι λόγοι εδώ), από τις 16-6-2016 έως και τις 16-6-2016 όπου ήμουν, θέλω ως "φόρο τιμής" να διατηρήσω αυτά τα σχόλια όπως ήταν καταχωρημένα στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Εξάλλου εκεί για πρώτη φορά διαδικτυακά κατέθεσα τα εσώψυχα μου σε δημόσια θέα όπως είχαν καταγραφεί ως "σκέψειςΣΤΟχαρτί" στο συρτάρι μου από το 1987.

Σχόλια σε δημιουργίες στο stixoi [2ος/2013]
Δημιουργός: seizeTHEday, Kostis *seizeTHEsky*
Προσωπικά σχόλια σε δημιουργίες του "stixoi.info" που πιστεύω πως δε πρέπει να χαθούν.
Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info

Το κκε και το βυζάντιο
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=179582


seizeTHEday
27-02-2013 @ 17:56
Για τη ΔΗΜΑΡ ούτε καν συζητώ πως είναι αριστερά.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ τι να πω πια;
Ο πρώτος θα μας ταράξει στη "νομιμότητα" με όλα τα πισογυρίσματα του μπρος στα αργύρια της εξουσίας, ενώ το δεύτερο συνεχίζει να συμμαχεί με τον... εαυτό του με το σεχταριστικό και γεμάτο αγκυλώσεις προσωπείο του.

Για όσους ακόμα εθελοτυφλούν τους λέω πως υπάρχει και η εξωκοινοβουλευτική Αντικαπιταλιστική Αντιιμπεριαλιστική Αριστερά:
ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΜΑΑ, ΕΕΚ, ΟΚΔΕ, ΚΚΕμ-λ, Μ-Λ ΚΚΕ, ΚΟΑ.
http://www.antarsya.gr/
http://www.tometopo.gr/
http://www.eek.gr/
http://www.okde.gr/
http://www.kkeml.gr/
http://www.m-lkke.gr/
http://www.anasyntaxi.gr/


Η απίστευτη μαλακία της Αγνής και το απίστευτ
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=197334


>>> Σύμφωνα με τα σχόλια σας στο:
"Σε Μια Ωραία Γειτονιά"
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=197251

Ιχνηλάτης
22-02-2013 @ 09:55
Είμαστε η χώρα του "Εγώ"!
Όταν αγαπήσουμε αυτή την χώρα πραγματικά, μπορεί να υπάρξει ελπίδα!
Οταν αγωνιστεί ο Ελληνας για έναν σκοπό και όχι να διαιρείται σε κόμματα και ιδεολογίες, που αποδεδειγμένα έχουν αποτύχει παγκοσμίως, τότε μπορεί να σωθεί αυτός ο έρμος τόπος!
Πας μη κομουνιστής Χρυσαυγίτης.
Πας μη Χρυσαυγίτης, μείασμα!
Επαναλαμβάνω, πώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω τους μέν απ` τους δε!
Εϊναι μία απο τα ίδια, αλλα σε διαφορετικά χαρακώματα!
Το μόνο που καταφέρνουν, είναι να διαιρούν και να παίζουν τα ποιχνίδια των δυναστών του απλού λαού!
Χαμογέλα ρε τι σου ζητάω! Χρόνης Μίσιος!

Ιχνηλάτης
22-02-2013 @ 15:52
Ποιός σου μίλησε για την Θεωνά ρε όργιο;
Αν και δεν έχω καμμιά διάθεση να απολογηθώ, ειδικά, σε σένα και για να τελειώνει μιά και καλή αυτή η ιστορία ούτε χρυσαυγίτης είμαι, ούτε κουμουνιστής, ούτε Πασόκα ούτε ΝΔ!
Πρίν απο λίγο καιρό είπες πώς ανήκω στο ΠΑΣΟΚ ή στην ΝΔ και ο,τι είμαι βολεμένος. Τώρα λές ο,τι είμαι Χρυσαυγίτης. Οχι ο,τι με νοιάζει, αλλα πάρε επιτέλους μιά απόφαση!
Δεν θα την βρείς! Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν ανήκω σε κανένα κέντρο αποφάσεων, όπως εσύ!
Απλά αγαπάω την πατρίδα μου πέρα απο κόμματα!
Για σένα αυτό (το να αγαπάει κάποιος την Ελλάδα) είναι φασιστικό και ακροδεξιό και δεν ξέρω τι άλλο!
Και όταν λέω Ελλάδα ελπίζω να καταλαβαίνεις πώς δεν εννοώ ούτε τους μπάτσους, ούτε τους παπάδες, ούτε τα κόμματα, ούτε οποιαδήποτε μορφή εξουσίας!
Αυτά τα αφήνω για κάτι σαν και σένα! Μαντρωμένοι σε στείρες ιδεολογίες γεννίτσαροι των συστημάτων!
Αλήθεια εσύ Αγραφούλη την αγαπάς την Ελλάδα; Μπορείς να πείς Ζήτω η Ελλάδα;;; Ζήτω το ΚΚΕ μπορείς να πείς! Ζήτω η Ελλάδα μπορείς;
Οταν θα μπορέσεις, έλα να συζητήσουμε και να μην κολάς ταμπέλες έτσι εύκολα! (είναι πάγια τακτική αυτή!)
Και φυσικά δεν εννοούσα την Θεωνά! Την άλλη εννοούσα! Την έξυπνη, πού έχει αιματοκυλήσει το στιχοι και εξ αιτίας της έχουν φύγει πάρα πολλά μέλη!
Μάθε πρώτα για την φίλη σου απο πού προέρχετε, σε πιά εφημερίδα δούλευε, και τι ιδεολογία έχει και μετά κολάς ταμπέλες σε κάποιους! Οργιο!

scarlet1977
22-02-2013 @ 23:12
@αγραφε
Μια ζωη μια κοκκινη σημαια θα κουνας,θα παπαγαλιζεις την απαρχαιωμενη ιδεολογια της αριστερας ( σαν τα προβατα που
βελαζουν δυνατα για να τ ακουσει ο τσομπανης και μπορει να
μην μασανε απο παραμυθια αλλα το σανο μια χαρα το καταπινουν)
στις πορειες και φυσικα θα χαλβαδιαζεις το βρακι της αναφτρας
της φιλεναδας σου της Α.......
Αληθεια....κοκκινο το φοραει και το γουσταρεις ετσι τρελα;;;
Φωναζε εσυ τα συνθηματα σου και ασε με εμενα να γραφω βλακειες


>>>Σύμφωνα με τα "Μου αρέσουν" στο facebook το δικό σου Ιχνηλάτη:

... ακροδεξιά σελίδα στο facebook...
Ελληνας Γεννιεσαι , Δεν Γινεσαι Ποτε

... κάργα Ανεξάρτητοι Έλληνες...
Panos Kammenos
Ανεξάρτητοι Έλληνες (Πάνος Καμμένος) -Νομός Κορινθίας
Έλενα Κουντουρά
Ανεξάρτητοι Έλληνες Νομού Καβάλας

... και τα ΠΑΣΟΚικά λαμόγια εδώ που με μπερδεύουν...
Theodoros Pangalos
Παντελής Οικονόμου
George A. Papandreou

>>> ... έχω να σας πω τα εξής:

>>> Κατά αρχήν δίνω στα σχόλια σας σημασία -από καλοπροαίρετη σκοπιά αλλά με σκληρή κριτική διάθεση- επειδή είμαι άρρωστος και καθηλωμένος αυτό το διάστημα και βαριέμαι, και επειδή έχω ελεύθερο χρόνο ώστε να ασχολούμαι με ψηφοφόρους του Καμμένου και του Τζίμερου ή με Ψυχάκηδες Γουρούνια τύπου Αγνής+KTiNoS και τα σουριελομέλη του stixoi που είναι αυλοκόλακες ή και φίλοι / γνωστοί τους, ή και με ακροδεξιούς βλάκες τύπου LA'I'KOS και τους ηλίθιους αυλοκόλακες του. Δεν πρόκειται να συνεχιστεί αυτό, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.

>>> Κατά δεύτερον βαρέθηκα τον απολιτίκ κόσμο να λέει πως δεν είναι κομματικοποιημένος και βλέπει ανεξάρτητα και αντικειμενικά τα πράγματα, πέρα από κόμματα και από ιδεολογίες, και μπλα - μπλα - μπλα..., και μόλις ψάξεις λίγο καταλαβαίνεις πως λέει ψέμματα. Όλες οι πράξεις μας είναι πολιτικές, ακόμα και αυτοί που δεν ψηφίζουν στις εκλογές για οποιοδήποτε λόγο η στάση τους είναι άκρως πολιτική, άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος με αυτή την επιλογή.

>>> Κατά τρίτον είναι για μένα προσωπικά ύψιστη ύβρις οι φράσεις:
@ Ιχνηλάτης
"Πας μη κομουνιστής Χρυσαυγίτης.
Πας μη Χρυσαυγίτης, μείασμα!
Επαναλαμβάνω, πώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω τους μέν απ` τους δε!
Εϊναι μία απο τα ίδια, αλλα σε διαφορετικά χαρακώματα!"
@ scarlett
"Μια ζωη μια κοκκινη σημαια θα κουνας,θα παπαγαλιζεις την απαρχαιωμενη ιδεολογια της αριστερας ( σαν τα προβατα που
βελαζουν δυνατα για να τ ακουσει ο τσομπανης και μπορει να
μην μασανε απο παραμυθια αλλα το σανο μια χαρα το καταπινουν)
στις πορειες..."
Επειδή έχετε με κάποιο μέλος διαφωνία συλλήβδην βάζετε όλη την αριστερά στο ίδιο καλούπι και όλους τους κομμουνιστές επειδή εσείς είσαστε νεοφιλελεύθεροι δεξιοί. Όχι ότι περιμένω πως θα αλλάξετε ιδεολογία ή συμπεριφορά αλλά επειδή έχετε πάρει πολύ φόρα μη νομίζεται πως τρώμε και κουτόχορτο. Χαλαρώστε λίγο θα σκίσετε το... δεξιό σας καλτσόν.

>>> Κατά τέταρτον δεν είμαι με το μέρος κανενός: ούτε με εσάς, ούτε με την ακραία δεξιά νεοφιλελεύθερη δήθεν απολιτίκ ιδεολογία σας και σαφώς με Ψυχάκηδες Γουρούνια τύπου Αγνής+KTiNoS και τα σουριελομέλη του stixoi που είναι αυλοκόλακες ή και φίλοι / γνωστοί τους, ή και με ακροδεξιούς βλάκες τύπου LA'I'KOS και τους ηλίθιους αυλοκόλακες του.

>>> Κατά πέμπτον: ρε σκατολαμόγια ό-λ-ο-ι σας (... δήθεν αγανακτισμένοι!) που τώρα μας το παίζετε πέρα από κόμματα και από ιδεολογίες, ποιος ψήφιζε τόσα χρόνια από την μεταπολίτευση και μετά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ; Μη πιάνεται ρε στο στόμα σας την Αριστερά, παρόλα τα λάθη που έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει, δε συγκρίνεται με τον βούρκο σας. Ο Καμμένος, ο Τζίμερος, ο Μάνος, οι ακροδεξιοί Πλεύρης, Καρατζαφέρης, Δένδιας, Γεωργιάδης, Βορίδης, κτλ παιδιά της ΝΔ δεν είναι είναι; Το 80% και πλέον δεν ψήφιζε αυτούς που μας έχωσαν στα μνημόνια; Όλα τα λαμόγια σας τους πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ή τους πρώην πασοκτζήδες και νεοδημοκράτες που "ανεξαρτητοποιήθηκαν"; Παραδεχτείτε τα λάθη σας και ύστερα να μιλάτε για τα λάθη της Αριστεράς.
Βάλτε το μυαλό σας να σκεφτεί που ανήκετε -και δεν εννοώ το ΚΚΕ- και μετά μιλήστε για την Αριστερά και για τις πορείες. Κάθε Έλληνας εργαζόμενος ανήκει στην Αριστερά: από την κυβερνητική εκδοχή της τύπου ΔΗΜΑΡ έως την ανένταχτη της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς. Ποια αριστερά εκφράζει το σημερινό εργαζόμενο και ποια ιδεολογία της να ψάξετε εσείς να το βρείτε μέσα στα πάνω από δέκα κόμματα και οργανώσεις που υπάρχουν στην Ελληνική επικράτεια. Δεν υπάρχει μόνο η ΔΗΜΑΡ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ.
(Αυτά τα λέω γνωρίζοντας πως μόνο έξω στην ίδια τη ζωή διαμορφώνονται οι συσχετισμοί και οι ιδεολογίες και όχι από διαδικτυακές κόντρες.)

>>> Κατά έκτον Ιχνηλάτη και scarlet1977 αν θέλετε μπορείτε να μου απαντήσετε εδώ, αν έχετε κάτι σοβαρό να μας πείτε. Μπορείς και εσύ Ιχνηλάτη να το κάνεις εδώ σβήνοντας κάποιο σχόλιο σου και ξαναγράφοντας το βάζοντάς την ημερομηνία και την ώρα του σβησμένου σχολίου σου στο καινούργιο σχόλιο εφόσον δεν έχεις άλλα σχόλια.
Αν πάλι θέλετε όμως να σχολιάστε σε ανάρτηση μου μπορείτε σε αυτή που έχω το υπάρχον σχόλιο:
"Σχόλια σε δημιουργίες στο stixoi [2ος/2013]"
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=193480
Εδώ δίνω βήμα να απαντήσουν οι απανταχού μη αποκλεισμένοι πλέον, αρκεί να απαντούν κόσμια -όσο το δυνατόν- και με επιχειρήματα. Οπουδήποτε αλλού θα διαγράφονται τα σχόλια επειδή έχω αποφασίσει να σβήνω όποια σχόλια είναι άσχετα με το κείμενα που έχω αναρτήσει και απευθύνονται υβριστικά (ή και όχι) σε άλλο δημιουργό ή ανάρτηση ή σχόλιο εκτός αυτού του ιδίου κειμένου.
Εσύ μας δίνεις βήμα, εσύ θα υποστείς και την κριτική. Έτσι είναι τα πράγματα.

>>> Και κατά έβδομον σας εύχομαι καλή μέρα και καλό Σ/Κ!



Η απίστευτη μαλακία της Αγνής και το απίστευτ
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=197334


seizeTHEday
22-02-2013 @ 13:28
Αν και δε συμφωνώ με πολλά από τα σχόλια σου Ιχνηλάτη που είναι υβριστικά σε σημείο αισχρό (πχ αντιπαράθεση με τον agrafo -ούτε και με τον agrafo επίσης συμφωνώ το ξεκαθαρίζω) καθώς επίσης, αδράτω την ευκαιρία να πω (ήθελα να το γράψω στο "Μη μου τους κύκλους τάρατε" http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=195364 αλλά το έκανες κρυφό και δε πρόλαβα), και με το θέμα του κυνηγιού που υποστηρίζω πως πρέπει εντελώς να απαγορευτεί σε όλη την Ελλάδα -και το ερασιτεχνικό ψάρεμα με δίχτυα και μπουκάλες- και στη θέση τους οι ερασιτέχνες κυνηγοί και ψαράδες να ασχοληθούν με την παρατήρηση πουλιών και ψαριών, την ορεινή πεζοπορία, την αναρρίχηση, την ορειβασία, την κολύμβηση, και γενικώς με τον φυσιολατρικό αθλητισμό, κτλ, θέλω να πω για το "θέμα σου" τα εξής.

Καλά κάνεις από τη μία πλευρά και τα χώνεις σε τέτοιες πρακτικές μεθόδους που χρησιμοποιούν άτομα, με φασίζουσα νοοτροπία, όπως "H (με κεφαλαίο το Η) Ψυχάκιας του stixoi" -αυτό είναι το καινούργιο της προσωνύμιο- και όλα τα σούριελα που σχολιάζουν τις "δημιουργίες" της... και ειδικά τα παλιά σουριελομέλη του stixoi που συνεχίζουν ακόμα να την σχολιάζουν και να είναι διαδικτυακά ή μη φίλοι / γνωστοί της. (Τα ίδια ισχύουν και για τον LA'I'KOS, κα)

Υπήρξαν από το 2006 που είμαι εδώ πολλοί τελικά ψυχάκιδες (που έκαναν πολλούς ψεύτικους λογαριασμούς ή μόνο με τον αρχικό τους λογαριασμό -όπως το αρχισούριελο παραπάνω "H Ψυχάκιας του stixoi") που ήταν ικανοί να κάνουν μπουρδέλο το stixoi -όπως και το έκαναν- και πολλά άλλα σουριελομέλη του stixoi να πάρουν του ενός ή του άλλου το μέρος και να γίνουμε εδώ μέσα κώλος.
Ή που αποδείχθηκε περίτρανα πως τόσο εύκολα ξεχνούν και αδιαφορούν για άλλα stixoμέλη που γνώριζαν προσωπικά και έφυγαν (εντός ή εκτός εισαγωγικών) από το stixoi (δεν αναφέρομαι για την ομαδική αποχώρηση stixoμελών το 2008 εδώ, το ξεκαθαρίζω) ή από τη Ζωή.
Και πιο το όφελος τελικά; Αρχηγισμοί, Ηγετισμοί, Αυληκισμοί, Αφορισμοί, Ηγεμονισμοί, Εγωισμοί: αυτά επικράτησαν και αυτά έμειναν ως... παρακαταθήκη της τέχνης που όλοι ευαγγελίζονταν πως έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν. Να τη χέσω εγώ τέτοια "τέχνη".

Από την άλλη όποιος ασχολείται με τους φελλούς υπάρχει περίπτωση να πέσει στο επίπεδο τους, με την έννοια της ρηχότητας και της επιφάνειας που αυτοί προσδίδουν στην έννοια του φελλού. Στη τελική βέβαια καλό είναι να διασκεδάζουμε με τους ψυχάκιδες και τα σούριελα του stixoi. Δικό σου το γήπεδο, παίξε μπάλα. Ευχαριστώ πάντως που δίνεις την ευκαιρία να πούμε πράγματα που θίγουν το συλλογικό προσωπείο του stixoi.

Όσο για τον Παντελή Ελεάννα συμφωνώ. Δεν τον αγγίζουν τα παραπάνω που έγραψα.



η στειρωση
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196565


seizeTHEday
21-02-2013 @ 16:10
... εικοσιένα γραμμάρια περιμένουν καρτερικά
να καούν στην πυρά της στείρας συνείδησης σου...



Θέλω να ξέρω
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196914


seizeTHEday
17-02-2013 @ 13:34
seizeTHEday
16-02-2013 @ 11:51
Τα είπες όλα μόνο μ' αυτή τη φράση:
"Xώρα χορτολιβαδική έκταση με ποίμνιο."
... και τα πρόβατα συνεχίζουν να βελάζουν αμέριμνα
προς το μαντρί ή το λύκο...
[Να δούμε πόση συμμετοχή θα έχει η απεργία στις 20 Φλεβάρη
και πόση πίεση θα ασκηθεί για τη συνέχιση της...
με βάση το ποίμνιο που θα απέχει...]

scarlet1977
16-02-2013 @ 22:42
φίλε seize THE day
αν είναι κανεις να παρελαυνει σαν πρόβατο
τί 100.000 τί 200.000 τί 10.000 .000
λες να κάνει διαφορά ....;;;;
αφού την επομένη
θα κλειστείτε πάλι στα μαντριά
Ευχομαι να μαζευτείτε πολλοί
και να βελάζετε δυνατά
καλή επιτυχία .....

@scarlet1977
Έλεγα να μη σου απαντήσω, αλλά επειδή βρισκόμαστε σε πόλεμο και βιώνουμε μια χούντα -αν δε το έχεις καταλάβει μέσα από το κλουβάκι σου-, για μένα ο χειρότερος εχθρός είναι πλέον οι βολεμένοι "νοικοκυραίοι"...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIpNgUGqcPaZPML6LGae07Dyw8-_EpKcRjQhXebsGDo1A5eWRR1Sb2e6ocgjUeU-HtnB3ZWM309-pht1K8SB9uIrHhiEzR4Z2A-XbOoU9UZjkT-s4kyTumGP7HY4e0kozRdRpkwL8ORFc/s1600/HPIM3229.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjix8s71SxeuMWuIiBmjyQdGY1yMmwHN7r6dXLyQmgqFu42O1AA-o9M_6JT9wv6EXSL4ANp1gbVZGAeZtkUio-PWKk0defxROzlBul8p619bB6hfGqquIUKt6p0VyP3V-cfSUCKZJO4atRn/s1600/Photo-0021.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2oC6ChNFZCbs5KtuV5DsAqhsdlGNYSiPiynWW8JpIUoIJ_u5fHq9_knuV0406kqwSeZ2YWeEAOXIXoaRLQTAJ5siJIVuRSwo2VZojpMquLuK1LWXKGSS-nhe6qdm4_VV15qJhu0Yl5Hs_/s1600/HPIM2778.JPG
... και επειδή δε πρέπει να υπάρχει πλέον κοινωνική ειρήνη, μην πάρεις προσωπικά αυτά που γράφω, αλλά απλά πολεμώ αυτή την βλακώδη νοοτροπία των "βολεψάκηδων" και των ίσων αποστάσεων (σαν και του λόγου σου αλλά και των περισσοτέρων), που για μένα είναι χειρότερη και από αυτή του LA'I'KOS. Εγώ έγραψα κάτι γενικά -που σε συμπεριλαμβάνει βέβαια- αλλά εσύ θέλησες να το προσωποποιήσεις και γι΄αυτό θα τα "ακούσεις" τώρα.

Εσύ συνέχιζε να ψηφίζεις το φιλελεύθερο ρατσιστή Τζήμερο, να πηγαίνεις να τα "σπας" στις βραδυνές πίστες με τον Πλούταρχο και άσε εμάς να βγαίνουμε να διαδηλώνουμε και για εσένα. Το ποιος είναι πρόβατο το έχει κρίνει ήδη η ιστορία. Αυτή που δε γράφεται από τους Νικητές αλλά από τους Ουτοπιστές. Όσο για τη Μαρξιστική Σκέψη είναι ψηλά γράμματα για εσένα και άγνωστα πεδία. Μην ασχολείσαι. Σφάζουν τους άλλους.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200150946284527

Ελπίζω να μην είναι αργά όταν εκ των πραγμάτων αναγκαστείς να κατέβεις στο δρόμο για να διεκδικήσεις αυτά που θεωρούσες κεκτημένα -για σένα ή για κάποιο συγγενικό ή φιλικό σου πρόσωπο-, να μην είναι πολύ αργά, γιατί μπορεί να μη βρίσκεις συμπαραστάτες...

Σου αφιερώνω και κάποιες εικόνες που δεν έχεις προσέξει καλά:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=316776018376222
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=243780155675809
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=321610607892763
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=349925065061317
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=346467172073773
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=349557778431379
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=391771250876698
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=238597079527450

... καθώς και κάτι που είχα γράψει...
"Ο κόσμος της Τέχνης"
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=74396
"Σωτήρια Ελπίδα"
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=129698
... μπας και ξεστραβωθείς.

Το τελευταίο δε πιστεύω πως μπορεί να γίνει διότι ο καθένας πιστεύει πως κρατά την αλήθεια στο Λόγο του. Μόνο η ρεαλιστική πραγματικότητα δείχνει ήδη ποιος έχει δίκιο ή όχι. Άρα παίζει ρόλο από πιο γωνία κοιτάς. Οι καιροί απαιτούν δράση, συμμετοχή, αλληλεγγύη, πολιτικοποίηση, κοινωνικοποίηση, ταξική συνείδηση. Όχι ατομισμό, ωχαδερφισμό, λογίδρια καφενείου, ουδετερότητα, ίσες αποστάσεις.
Ή με Εμάς (τους Πολλούς) ή με τους Άλλους (τους Λίγους).
Καιρός να διαλέξετε. Όλοι σας.
"Με ποια πλευρά είσαι;"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Which Side Are You On?"

Come all you good workers
Good news to you I'll tell
Of how the good old union
Has come in here to dwell

Which side are you on boys?
Which side are you on?

My daddy was a miner
He's now in the air and sun
He'll be with you fellow workers
Until the battle's won

Which side are you on boys?
Which side are you on?

They say in Harlan County
There are no neutrals there
You'll either be a union man
Or a thug for J. H. Claire

Which side are you on boys?
Which side are you on?

Oh workers can you stand it?
Oh tell me how you can
Will you be a lousy scab
Or will you be a man?

Which side are you on boys?
Which side are you on?

Don't scab for the bosses
Don't listen to their lies
Poor folks ain't got a chance
Unless they organize

Which side are you on boys?
Which side are you on?

~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Με ποια πλευρά είστε;"

~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο."
Αλβέρτος Αινστάιν



Μαρξατε πυρ
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196811


seizeTHEday
15-02-2013 @ 16:26
Τώρα αρχίζω να διαβάζω το "ο μαρξ γεννήθηκε νωρίς" του Γ. Ρούσση.
Πρέπει να ξαναπιάσουμε τη μαρξιστική σκέψη (αλλά και τους άλλους κλασσικούς) ξανά από την αρχή και με βοήθεια από τους σύγχρονους μελετητές της μαρξιστικής θεωρίας να ξαναγεννηθεί η δίψα για το όραμα του κομμουνιστικού μεγαλείου, πετώντας στον αγύριστο τις επιχωματώσεις και τα καλούπια που πολλές ηγεσίες έβαλαν στο έργο των κλασσικών.



Αποχη / Αναρχια
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=157889


seizeTHEday
15-02-2013 @ 15:50
Γεια σου Γιούλη.

Εγώ πιστεύω πως ένας ενεργός πολίτης το λιγότερο που μπορεί και πρέπει να κάνει στις εκλογές είναι να συμμετέχει έστω κι αν θα ζωγραφίσει μια μούντζα στο λευκό ψηφοδέλτιο.
Εγώ στις εκλογές του 2009 είχα γράψει στο λευκό ψηφοδέλτιο: "αριστερά ενωμένη ποτέ νικημένη" και είχα βάλει όλα τα κόμματα της αριστεράς στο φάκελο. Δηλαδή ψήφισα άκυρο, αλλά πιστεύω πως είναι καλύτερη πολιτική πράξη αυτή από το να αμπελοφιλοσοφώ στη καφετέρια πως: "αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες"...

Πρέπει να συμμετέχουμε βγάζοντας νέα εξωκοινοβουλευτικά αντικαπιταλιστικά κόμματα στη βουλή -έχοντας την επίγνωση όμως πως από μόνη της η εκλογική διαδικασία δε θα αλλάξει στην ουσία τίποτα αν δε συνοδεύεται από εργατικό ξεσηκωμό σε όλα τα μέτωπα- για να αποδυναμώσουμε τα συστημικά κόμματα στο δικό του πεδίο, αλλά και γιατί η φωνή της αντίδρασης πρέπει να ακούγεται όσο γίνεται πιο πολύ σε μεγαλύτερες μάζες, με σκοπό να τις επηρεάσει.

Ο κομμουνισμός και ο αναρχισμός έχουν -από όσο έχω καταλάβει από αυτά που έχω διαβάσει και όπως λέει και ο agrafos- ίδιο προορισμό (σκοπό/στόχο) απλά αλλάζουν ριζικά τα μέσα επίτευξης αυτού. Στην ουσία θέλουμε και οι δύο μια κοινωνία ελεύθερη, αταξική και χωρίς κράτος και σύνορα.

Σαφώς βέβαια το αναρχικό κίνημα έχει δώσει πολλά από το Δεκέμβρη του 2008 και μετά στην Ελλάδα, άσχετα αν λοιδορείται από παντού. Είναι ο αντισυστημικός εύκολος στόχος που εύκολα βάλλεται αφού και με ευθύνη δικιά του είναι ξέφραγο αμπέλι και χρησιμοποιείται και για προβοκάτσιες από το σύστημα, το κράτος, το παρακράτος και την ακροδεξιά.

Είναι το αγκάθι στη προλεταριακή μας συνείδηση ο αναρχικός χώρος. Και αναφέρομαι για την κομμουνιστική αντικαπιταλιστική αριστερά στην οποία ανήκω.



Ο πρωτοφασισμός
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196339


seizeTHEday
15-02-2013 @ 11:28
Πολύ καλό το άρθρο, με πολύ τροφή για σκέψη.
http://stavrochoros.pblogs.gr/2012/05/oymperto-eko-prwto-fasismos-.html
Σχεδόν πεντακάθαρα φαίνεται πως όλα αντιπροσωπεύουν την σημερινή ελληνικά φασιστική ακροδεξιά. Ο Φασισμός δεν είναι κάτι απλό και δε τελειώνει κανείς εύκολα μαζί του με ευχολόγια και συζητήσεις. Θέλει οργανωμένη απάντηση και στον αντίποδα του ένα στήριγμα (κίνημα - οργάνωση - κόμμα ή κόμματα) που να αγκαλιάζει ουσιαστικά τα προβλήματα και τις αγωνίες του Λαού.

Συμφωνώ με το πρώτο σχόλιο της ανάρτησης:
"Δυστυχώς, ο νεοφασισμός έχει τόσο επιτυχώς ντυθεί τη μάσκα της "δημοκρατικής αγανάκτησης" που κρύβει τις ρίζες του για πολλούς."

Πολύ καλή επίσης και η ανάρτηση
http://stavrochoros.pblogs.gr/2013/02/ftaime-omws-ki-emeis-.html
με άλλο φαινομενικά θέμα αλλά που έχει άριστες σχέσεις με τη διάδοση και την εφαρμογή φασιστικών νοοτροπιών...



La'i'kos, Γιαννης Μπαλης
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196502


seizeTHEday
13-02-2013 @ 23:08
Είμαι και εγώ απ' αυτούς που "μεγάλωσαν" με τις "αξίες" και τις "αρχές" του ΚΚΕ και μόλις το 2009 -μετά το Δεκέμβρη του 2008- "αλλαξοπίστησα" και πήγα πιο αριστερά στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά ως ανένταχτος και φιλικά προσκείμενο μέλος της. Ποτέ όμως δεν είχα γραφτεί στη ΚΝ (ή στο ΚΚΕ) διότι κάτι δε μου πήγαινε από μικρός καλά: στην αυστηρή ιεραρχική δομή του και στην προβατοποίση του...

Άρα με αυτό που λέω θέλω να καταστήσω σαφές πως καταλαβαίνω τους προβληματισμούς των φίλων konstantos και merlin απλά διαφωνώ σε κάτι πιο ξεκάθαρα.
Δεν πρέπει να αφήσουμε στις ηγεσίες του ΚΚΕ ή του ΣΥΡΙΖΑ (ή του παλιού ΚΚΕ εσωτερικού και του παλιού ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ), ή από οποιαδήποτε ηγεσία του εξωτερικού που στο παρελθόν, στο παρόν (ή και στο αυριανό μέλλον) καπηλεύτηκε το όραμα του κομουνισμού και του σοσιαλισμού και στο όνομα τους έκαναν τα μεγαλύτερα ή μικρότερα εγκλήματα.

Μη κάνουμε αυτό το δώρο στους αρχηγίσκους της κοινοβουλευτικής (αλλά δυστυχώς πολλών εκ της εξωκοινοβουλευτικής) αριστεράς -και των ηγεσιών τους- να οικειοποιηθούν και να μονοπωλούν την αριστερή ιδεολογία και ιστορία. Θα πρέπει τώρα στα δύσκολα να ξαναπιάσουμε το νήμα από την αρχή και να πετάξουμε στον καιάδα τις κακών προθέσεων επιχωματώσεις τους και να ξαναδούμε με καθαρό βλέμμα το μεγαλείο του κομμουνιστικού οράματος, με την βοήθεια των κλασσικών και των σύγχρονων μελετητών τους.

Συμφωνώ 100% με το σχόλιο του Ερνέστου.



Η υπόσχεση
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=195815


seizeTHEday
07-02-2013 @ 01:25
Ποτέ Ξανά.
Στο συλλογικό μας χέρι είναι.
[Γράφεις πολύ ωραία. Και στα σχόλια.]

seizeTHEday
07-02-2013 @ 10:46
Για το ηλίθιο σχόλιο πιο πάνω μη δίνεις σημασία.
Δες τα βίντεο αυτού του... "δημιουργού" για να καταλάβεις:
http://www.youtube.com/user/BALISIOANNIS/videos?view=0&flow=grid



Επτά Δισεκατομμύρια Μυρμήγκια
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196224


seizeTHEday
07-02-2013 @ 01:50
Συμφωνώ με τον Μπουρμά...
αλλά δεν είναι άσχημο να ονειρευόμαστε.

Μη ξεχνάμε όμως:
"...«νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,
με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ
Καληνύχτα..."

seizeTHEday
07-02-2013 @ 02:02
Άμα είναι απαραίτητο για την επιβίωση των πολλών και έτσι.
Οι καιροί απαιτούν πράξεις. Από λόγια χορτάσαμε.

seizeTHEday
07-02-2013 @ 02:22
Εσύ ακόμα στο διάλογο έχεις μείνει;
Μη ξεχνάμε πως βιώνουμε έναν "ακήρυχτο" πόλεμο ήδη, για όσους δεν το καταλαβαίνουν. Βιώνουμε τη μεγαλύτερη βία των τελευταίων 40 ετών περίπου που είναι η αναγκαστική φτώχεια.
Αν δεν είναι αυτός πόλεμος τότε τι είναι;
Πάρτε θέσεις μάχης. Αυτή είναι η θέση μου.

Και αν γίνει κάποια στιγμή απεργία διαρκείας καλό είναι να συμμετέχετε. Εκεί ίσως δε θα χυθεί αίμα, απλά σίγουρα θα χαθούν γελοία μεροκάματα. Η συμμετοχή στα κοινά είναι υποχρέωση κάθε ανθρώπου που θέλει να λέγεται ενεργός Πολίτης ενός έθνους.

seizeTHEday
07-02-2013 @ 03:15
Άντε καληνύχτα.
... μέχρι την γενική απεργία διαρκείας το ξανασυζητάμε...



Φιλολογική βραδιά στο stixoi γλύφω
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=196149


seizeTHEday
06-02-2013 @ 19:58
Βασίλη (Αστρογιόγγι) διαφωνώ.
Είναι σα να κάθεσαι σε ένα στρογγυλό τραπέζι σε μια τηλεοπτική εκπομπή και να προσπαθήσεις να ... συνομιλήσεις "πολιτισμένα" με ένα φασίστα και ρατσιστή και στο μόνο που θα καταλήξεις είναι να πλακωθείς στο ξύλο μαζί του. Όπως και έχει συμβεί.

Κανένας διάλογος. Καμιά πόρτα ανοιχτή.
Οι αναποφάσιστοι -δηλαδή η πλειοψηφία των Ελλήνων-, οι οποίοι, αφού λένε πως μπορούν να συνομιλούν και με φασίστες και με ρατσιστές και θέλουν να κρατήσουν μια ουδέτερη στάση κρατώντας ίσες αποστάσεις από τα "άκρα", είναι αυτοί που θα μας προδώσουν στο "δρόμο", την κρίσιμη στιγμή, την ώρα της αναπόφευκτης σύγκρουσης.

Πως θα συνομιλήσω με αυτά τα κατακάθια που σκοτώνουν χωρίς δεύτερη σκέψη έναν αλλοδαπό εργάτη που βγάζει νόμιμα και τίμια το ψωμί του στη χώρα μας; Τον Σεχζάτ Λουκμάν (Shehzad Luqman) στις 17-1-2013;

Οι αναποφάσιστοι των ίσων αποστάσεων είναι πολλές φορές χειρότεροι αφού αυτοί κλείνουν τα μάτια στη ρεαλιστική πραγματικότητα. Και η ρεαλιστική πραγματικότητα προτάσσει δράση - αντίδραση. Όχι άλλοι πεθαμένοι και βασανισμένοι, μετανάστες και αναρχικοί / αντιεξουσιαστές. Μετά θα έρθει και η δικιά μας σειρά.

Όταν θα το καταλάβουν οι αμέτοχοι άνθρωποι θα είναι πολύ αργά.Ο καιρός μάς θέλει σε εγρήγορση, ετοιμοπόλεμους και όχι αμέτοχους.

seizeTHEday
07-02-2013 @ 01:06
@scarlet
σε καμία αντιφασιστική πορεία κατέβηκες στο δρόμο για να κράξεις τους Χρυσαυγίτες που σκοτώνουν και κάνουν πογκρόμ σε μετανάστες ή ακόμα ψάχνεις κάποιον Χρυσαυγίτη για να συζητήσεις "πολιτισμένα" ή στη τελική το κόμμα που ψήφισες στις εκλογές δεν κατεβαίνει στο δρόμο για να διαδηλώσει και "συζητά" μόνο "πολιτισμένα";

Μόνο στο κάτω δρόμο με τις πράξεις μας αλλάζουν τα πράγματα και όχι με λόγια εκ του ασφαλούς πίσω από ένα πληκτρολόγιο ή σε συζητήσεις καφενείου και καναπέ.

Βαρέθηκα τις "πολιτισμένες" και κενές συζητήσεις. Από πράξεις κάνουμε τίποτα; Σε αντιφασιστικές διαδηλώσεις κατεβαίνετε; Γενικά σε πορείες, σε απεργίες;

seizeTHEday
07-02-2013 @ 02:55
@scarlet
Ναι έχω πρόβλημα με τον διάλογο όταν διαβάζω κάτι τέτοια:
"...και οι αντιφασιστικές διαδηλώσεις
ρίχνουν μόνο λάδι στην φωτιά και οξύνουν τα πνεύματα ..."
και
"Οι εικοσιτετράωρες απεργίες είναι εκτόνωση και τίποτα παραπάνω...."
...γιατί ξέρω πως ο άνθρωπος ότι δε μπορεί να φτάσει το κατηγορεί για να μπορέσει να κρύψει το δικό του φόβο και τη δική του ατολμία στο να βγει μπροστά και να παλέψει.

Άσε τους άλλους να βγάζουν το φίδι από τη τρύπα. Εσύ με διάλογο μέσω του ασφαλούς καναπέ (που είναι... κεκτημένο!) και της οθόνη σου θα συνομιλείς με όλους από το διαδίκτυο και άλλοι θα χάνουν μεροκάματα για να διεκδικούν στο δρόμο και το δικό σου δίκιο. Ωραία ιδεολογία. Άλλα 6 με 7 εκατομμύρια Έλληνες τα ίδια λένε και κάνουν γι' αυτό τρία χρόνια μας πηδάνε κανονικά.

Στο δρόμο κρίνονται όλα. Όταν έχεις το θάρρος να βγεις από το σπιτάκι σου και να διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ. (Και το ότι δεν ψήφισες κάποιο κόμμα στις προηγούμενες εκλογές το οποίο δεν κατεβάζει κόσμο σε πορείες.)



Δημοσίευση στο stixoi.info: 27-12-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: