Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

20/02/2022

Blogger Blogging Blogs | επέτειος: είκοσι χρόνια διαδίκτυο

επέτειος: είκοσι χρόνια διαδίκτυο 19-2-2022
Blogger Blogging Blogs



Σήμερα συμπληρώνω 20 χρόνια παρουσίας στο διαδικτυακό τοπίο.

Τα έχω γράψει πολλές φορές για όλη αυτή την περιπέτεια που συνεχίζεται ως και σήμερα και θα βάλω τους αντίστοιχους συνδέσμους στα σχόλια. Το καινούργιο που θα γράψω σήμερα είναι για την σημερινή ψυχολογική μου κατάσταση που με βρίσκει αυτή η επέτειος και τι το καινούργιο φέρνει, αν φέρνει.

Σήμερα ζώντας σε μια πόλη της Κρήτης 2,5 χρόνια τώρα, που μετά τον θάνατο του πατέρα μου στις 9/1/2019 έχουν έρθει τα πάνω κάτω σε διαπροσωπικό, εργασιακό και υπαρξιακό επίπεδο (σε όλα δηλαδή), θέλω κι έχω την ουσιαστική ανάγκη να κάνω ένα πραγματικό restart.

Το θέμα είναι πως αυτό που με κρατάει ζωντανό είναι το διαδίκτυο και η ενασχόληση μου με αυτό μέσω των ιστολογίων μου και των σκέψεων μου που καταγράφονται μέσα εκεί σε όποια μορφή και αν αυτές παίρνουν: γραπτή (τα διάφορα κείμενα μου –οι “σκέψειςΣΤΟχαρτί” μου), οπτικοακουστική (βίντεο) ή στιγμιαία (φωτογραφία). Η ψυχολογία/διάθεση μου φτάνοντας στο ναδίρ (λόγω κυρίως της απουσίας του ανθρωπίνου παράγοντα από το πλάι μου, σε όλες τις μορφές του) κρατήθηκε ζωντανή –λόγω και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών ζωής που έχω σε αυτή την καινούργια περιπέτεια που καλείται εσωτερική οικονομική μετανάστευση- μόνο μέσω της δημιουργίας διαμέσου των 10 (δέκα) blogs μου.

Αυτό κρατά την φλόγα ζωντανή μέσα μου να μη σαλτάρω εντελώς. Δεν θέλω να γράψω πολλά διότι δεν είμαι και στα καλύτερα μου, αλλά η Δημιουργία, όποια μορφή και να πάρει αυτή (ζώντος οργανισμού, γραπτού κειμένου, ψηφιακής φωτογραφίας, χειρώνακτης κατασκευής) δεν παύει να είναι αυτό που αξίζει κανείς για να ζει. Πραγματικά. Και το μόνο, όλα τα άλλα είναι απλά το αλατοπίπερο της Ζωής.

Ευχαριστώ τους δημιουργούς του διαδικτύου για την ελεύθερη χρήση από τους απλούς πολίτες και τις ψηφιακές πλατφόρμες για blogs που μέσω αυτών μπορούμε να το κάνουμε πράξη. Ως τώρα τουλάχιστον. Δυστυχώς τα κυρίαρχα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (google, facebook, twitter, κτλ) έδειξαν σε πολύ λίγο χρόνο –ούτε μια δεκαετία- την πλήρη αποτυχία τους ως ελεύθερα και ακηδεμόνευτα μέσα επικοινωνίας.
Σε αντίθεση με τα #blog που είναι υποτιμημένα από τους διαδικτυακούς χρήστες.

Μην παραλείψω βέβαια να ξαναπώ πως το βασικότερο και από τις ψηφιακές δημιουργίες είναι η δημοσιογραφία πολιτών και η ικανότητα που έχουμε αποκτήσει πολλοί χρήστες του διαδικτύου να ενημερωνόμαστε αντισυστημικά μέσω τέτοιων αντικαθεστωτικών ΜΜΕ που μας προσφέρουν την είδηση και την πληροφορία εκτός των κυρίαρχων συστημικών μέσων.

Venceremos!
Αν πάρουμε την πληροφόρηση και την δημιουργία (σε όποια μορφή της) ως αυτοσκοπό τότε θα έχουμε κάνει και το πρώτο αλλά και το βασικότερο βήμα προς την προσωπική και συλλογική/κοινωνική χειραφέτηση. Ένα βήμα ουσιαστικό και καθοριστικής σημασίας για να πάρουμε τις ζωές στα χέρια μας.




1 σχόλιο:

thoughtsONpaper είπε...

Άλλα κείμενα σχετικά με το διαδίκτυο τα οποία έχω αναρτήσει:
https://seizethesky-whiteblack.blogspot.com/2018/02/2002-2018-internet.html
https://seizethesky-thoughtsonpaper.blogspot.com/2018/02/sixteen-years-internet.html