Texts Tags by Chronological order

1987 (1) 1988 (2) 1989 (1) 1990 (5) 1991 (7) 1992 (17) 1993 (2) 1995 (1) 1999 (4) 2002 (5) 2005 (17) 2006 (52) 2007 (63) 2008 (44) 2009 (15) 2010 (50) 2011 (22) 2012 (15) 2013 (24) 2014 (22) 2015 (22) 2016 (20) 2017 (10) 2018 (11) 2019 (4) 2020 (10) 2021 (5) 2022 (5) 2023 (2)

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog

---> ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! διαβάστε σχετικά με το blog
κάντε κλικ πάνω στην εικόνα

14/09/2020

About Blog(s) Owner ~ Σχετικά με τον κάτοχο, διαχειριστή και συντάκτη του(ων) ιστολογίου(ων)

Λίγα λόγια για τον κάτοχο, διαχειριστή, συντάκτη, κειμενογράφο, βιντεογράφο και φωτογράφο του παρόντος ιστολογίου.
13-9-2020


Γεννημένος το 1971 στην Αγία Βαρβάρα (Αιγάλεω) Αττικής η μάνα μου μού είχε πει πως μια μέρα στη στάση του λεωφορείου, μπόμπιρας στα 6-8 μου χρόνια, βλέποντας μια αντιπολεμική αφίσα σε μια κολώνα την ρωτώ: «Υπάρχει το κόμμα της αγάπης;» και όταν μου λέει εκείνη όχι, την ξαναρωτώ: «Και γιατί δεν υπάρχει;». Τα “γιατί” βλέπεις αγαπημένε μου αναγνώστη με απασχολούσαν τον έρμο από μικρό. (Όλο χτυπούσα το καημένο στο κεφάλι από μόμολο –γεγονός!). Ενώ πάλι μία άλλη φορά και λιγουλάκι μεγαλύτερος στο νησί και ενώ πλησίαζε ο δεκαπενταύγουστος μας ρωτά η μάνα μας, εμένα και τον αδερφό μου, αν θέλαμε να πάμε να κοινωνήσουμε και εμένα με πιάνουν οι ανάποδες και της λέω πως «αν υπήρχε Θεός δεν θα άφηνε τον Αντωνάκη μας έτσι». Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Όπου Αντωνάκης ήταν ένας θείος (που πιο πολύ εκείνος και η αδερφή του για μας ήταν σαν πρώτα ξαδέρφια) στον οποίο είχε μείνει ανάπηρη η μισή του πλευρά από επιπλοκές πάνω στην γέννα. Βασανισμένο πλάσμα κι εκείνος και η μητέρα του.

Βλαμμένο παιδί μου από μικρό, όλο ερωτήματα κι όλο αντιρρήσεις. 
Ο πατέρας γεννημένος στην Χίο, η μάνα κι ο αδερφός μου όπου κι εγώ, ενώ ο παππούς μου από την μεριά του πατέρα Χιώτης, από την μεριά της μάνας Ηπειρώτης, ενώ και οι δυο γιαγιάδες μου από την Σμύρνη και πρώτες ξαδέρφες. Η μια έφυγε με την καταστροφή το ’22 και η άλλη έγινε παραδουλεύτρα στην Αίγυπτο. Βέρος έλληνας δεν το συζητώ τώρα. Το DNA είναι κατευθείαν από τον Όμηρο… (Που είναι Χιώτης έτσι; Για να εξηγούμαστε! :Ρ)

Και για να έρθουμε στην εφηβεία ένα πράγμα έμαθα: να τα παρατάω.
Ξεκίνησα τα Αγγλικά, δεν πήρα το 
Lower. Ξεκίνησα το αρμόνιο, το παράτησα πάνω στο χρόνο. Και την κιθάρα χρόνια μετά, αφού έκανα λίγα μαθήματα κάποιων μηνών. Το σκάκι κι αυτό επιπόλαια μας (ξ)έφυγε. Το ΤΕΙ Δασοπονίας στο Καρπενήσι, κι αυτό στον 2ο χρόνο πήγε άκλαυτο. Σχέσεις φιλικές και ερωτικές, στα δύο χρόνια «άρχιζαν τα όργανα», στα τέσσερα «άντε γεια».
Του παρατήματος γενικώς.

Άλλοι γράφουν για τις περγαμηνές, εγώ για τις “αποτυχίες”. Είναι πιο πολλές φυσικά.
Τουλάχιστον τα πέρασα όμορφα τα χρόνια της νιότης. Δεν μιλώ για το σχολείο/σχολή, αλλά, για μετά από αυτό τις ώρες της ξεγνοιασιάς και της ανεμελιάς. Δεν μιλώ για τον στρατό, αλλά, για τις εξόδους στο λιμάνι των Χανίων. Το σχολείο όπως και τον στρατό τα σιχαίνομαι έτσι και αλλιώς: ένα “αναγκαίο” κακό. Μα συνειδητοποιώντας τα τελευταία χρόνια μόνος μου τα πάλευα όλα: όπως όλη η οικογένεια. Ο καθής την πάλευε για τον εαυτό του. Ή και όχι. Δεν την πάλευε εννοώντας.

Και πέρασαν τα χρόνια. Ήρθε και η 1η απώλεια στην οικογένεια με το έμπα του ’19. Ματώσαμε ποικιλοτρόπως από το 2010 έως και το 2015· τουλάχιστον. Εγώ δικιά μου οικογένεια δεν έκανα, ίσως είχα άσχημο “παρελθόν”: το πρότυπο της αγίας οικογένειας δεν υπήρχε βλέπετε στα πέριξ. Και έτσι πιάνεσαι από όπου μπορείς για να μην πνιγείς. Και πάλι καλά να λέμε. Την σκαπουλάραμε “
ftina” σχετικά… Ως «οικο»γένια.

Και φτάνουμε στο μαγικό έτος του 2002. Όπου λόγω της επαγγελματικής μου τότε δραστηριότητας αναγκάζομαι να πάρω υπολογιστή και να βάλω ίντερνετ. Και ναι γίνεται το θαύμα και φτάνουμε αισίως στα 2007 όπου γεννιέται το 1ο μου ιστολόγιο: το “
seizeTHEday” τότε και κατοπινό “seizeTHEsky”. Μετά μπήκε το νερό στα αυλάκι και έφτασα αισίως τα εννιά ιστολόγια.

Για μερικά πράγματα που είμαι προσωπικά υπερήφανος (πέρα από την οικογένεια μου που πέρα από τα προσωπικά αγκάθια, σαν άνθρωποι, είμαστε στο περιθώριο της κοινωνίας ως οντότητες και φύση και θέση, άσχετο αν μας κάθεται στραβά το «κουστουμάκι» πολλές ή τις περισσότερες φορές· και ναι είμαι υπερήφανος για αυτήν) είναι που μέσα από προσωπικό αγώνα κατάφερα να γίνω ένας καλός σχετικά πολυτεχνίτης που πιάνουν τα χέρια του (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…), διαχρονικά για τις ερωτικές και κολλητές φιλικές σχέσεις που καμία και κανείς τους δεν ήταν καργιόλα και μουνόπανο αντίστοιχα αλλά ίσα-ίσα ήταν και γαμώ τα παιδιά –άσχετο που χώρισαν οι δρόμοι μας-, και φυσικά τέλος, για ΌΛΑ τα ιστολόγια μου και εννοείται με ΌΛΟ το περιεχόμενο τους· αφού αυτό είναι η ουσία τους. Ανακαλύψτε το!

ο υπογράφων
Κώστας Π.
12-9-2020
(τελευταία ενημέρωση 13-9-2020)

seizeTHEsky
seizeTHEsky.blogspot.com
ΑΣΠΡΟ~ΜΑΥΡΟ
seizeTHEsky-WhiteBlack.blogspot.com
thoughtsONpaper
seizeTHEsky-thoughtsONpaper.blogspot.com
Ανένταχτοι Πολίτες(+)
AnentaxtoiPolites.blogspot.com
άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ
seaeede.blogspot.com
copperINart
copperINart-mycreations.blogspot.com
copperINart II
copperINart-myconstructions.blogspot.com
σάλτο ΚΟΙΝΣΕΠ ~ salto KOINSEP
salto-koinsep.blogspot.com
Τraveler's PassaGe in Marathon
travelers-passage-in-marathon.blogspot.com


________
*άλλα βιογραφικά στοιχεία θα βρείτε εδώ: 
CV
copperinart-mycreations.blogspot.com/2015/07/biography-note.html





το κείμενο θα το βρείτε κι ΕΔΏ

Δεν υπάρχουν σχόλια: